امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
بخش برش در صحافی بسته به نوع سفارش، از مراحل اولیه تا مراحل پایانی کار می‌تواند تکرار شود معمولاً برش گیوتینی بند کاغذ از مراحل اولیه‌ای است که در این واحد انجام می‌شود. در واقع دستگاه‌های برش از مهم‌ترین دستگاه‌های موجود در هر صحافی است، با تیغه‌هایی که چندصد کیلوگرم وزن دارند. برش طولی و عرضی در صحافی سیمی‌ساز، با دو دستگاه تمام‌اتوماتیک انجام می‌شود قابل برنامه‌ریزی با سرعتی بسیار زیاد انجام می‌شود. دیگر فرایندهای برش در این مجموعه با دقتی مثال زدنی در مراحل مختلف کار انجام می‌پذیرد.
Tags:

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
محصولات سیمی (فنری) یکی از پرکاربردترین انواع صحافی، صحافی سیمی یا فنری است، حتما برایتان پیش آمده که در دوران تحصیل یا دانشگاه کتاب‌های درسی آماده را دوباره به صحافی سپرده اید تا آن را برایتان سیمی کند! بله، یکی از مزیت‌های این نوع صحافی این است که محصول چاپ شده خود را می‌توانید به طور کامل باز کنید که این امر بجز کتاب‌های درسی برای تقویم، سررسید و... هم کاربرد زیادی دارد، علاوه بر کاربردی بودن این نوع صحافی، زیبایی خاص آن باعث شده به مرور طرفداران خود را پیدا کند. برای آماده‌سازی یک کار سیمی زیبا و بی‌نقص، همکاران ما با سرعت و دقت کافی حلقه‌های سیمی را از سوراخ‌هایی که دستگاه در عطف کار ایجاد کرده عبور می‌دهند و در انواع مختلفی این محصولات را در اختیار شما می‌گذارند. این نوع صحافی تنوع زیادی دارد و بسته به سلیقه مشتری می‌توان محصول را به گونه‌ای آماده کرد که کاربر تا زمان باز شدن کتاب متوجه سیمی بودن محصول چاپی نشود. و البته انواع خلاقانه دیگری که به زودی می‌توانید در گالری وب‌سایت سیمی‌ساز از آن بازدید کنید.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال
صحافی چسب گرم چیست: این روش از روش‌های معمول صحافی است که در آن چسب جامد با دستگاه مخصوص این نوع صحافی، با حرارت کافی به صورت مایع درآمده و پس از چسباندن جلد در مدت زمان کوتاهی خشک می‌شود. از ویژگی‌های این صحافی سرعت زیاد و قیمت پایین است که باعث شده طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد. مجله‌های با قطر زیاد که دارای عطف هستند و کتاب‌های آموزشی مدارس معمولاً با این نوع صحافی آماده می‌شوند. تیم گرافیک صحافی سیمی‌ساز در حال ساخت ویدیویی است که شما را با مراحل صحافی چسب گرم آشنا کند. به زودی این ویدیو را به همراه عکس‌های مربوط در گالری وب‌سایت خواهید دید.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
صحافی جلد سخت (HardCover): به صورت ساده می‌توان جلدسازی با ترکیب مقوا (از نوع سخت و محکم) و پارچه یا کاغذ روکش‌دار نازک را صحافی سخت تعریف کرد. برای آشنایی بیشتر شما، بجز ارائه نمونه کارهای مختلف، در حال آماده‌سازی عکس‌هایی از مراحل گوناگون این نوع صحافی شکیل و زیبا هستیم که به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت. صحافی سخت ویژه‌ی محصولات شیک و زیبا است که با ظرافت و هنرمندی نیروهای متخصص آماده می‌شود. دوخته شدن ستون فقرات کتاب از ویژگی‌های مهم این نوع صحافی است که محصولی محکم و با دوام را به شما ارائه می‌کند. برای سفارش کارهای خود با ما در تماس باشید.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
دنیای امروز دنیای تبلیغات است، و کاتالوگ و بروشور هم بخشی حذف نشدنی از این تبلیغات است که می‌توان حدس زد به راحتی و در کوتاه‌مدت جای خود را به هیچ جایگزینی نخواهد داد. این ابزاری است برای معرفی برند شما، به مخاطبانی از تیپ‌های مختلف که می‌توانید آن را به صورت پستی یا در بسته محصولات خود، یا حتی در میان مجلات معتبر تبلیغاتی به دست جامعه هدف خود برسانید. صحافی بروشور، کاتالوگ و مجله‌های کم‌برگ اگر چه در ظاهر ممکن است ساده به نظر بیایند ولی در واقع پیچیدگی‌های خاص خود را دارند و به نیروهای حرفه‌ای در صحافی وابسته هستند. برای نمونه می‌توان به شمارگان چاپ و کمبود زمان صحافی کاتالوگ‌های تبلیغاتی اشاره کرد که گاهی هزاران بروشور در فرصت کوتاهی مورد نیاز است. البته نگران نباشید! مجموعه سیمی‌ساز علاوه بر اینکه به دستگاه‌های به روز خودکار نیمه خودکار مجهز است، بیش از 60 نفر از همکاران ما به صورت ثابت و برخی همکاران پاره وقت سرعت را به همراه کیفیت برای شما تضمین می‌کنند. تا زدن برگه‌های سنگین، مقوایی، یا دارای روکش‌های خاص در کوتاه زمان در سیمی‌ساز کار پیچیده‌ای نیست! مشتریان گرامی ما می‌توانند برای داشتن ظرافت و سرعت! روی تیم حرفه‌ای سیمی‌ساز حساب کنند. هم اکنون در حال آماده‌سازی نمونه‌های اجرا شده هستیم تا در گالری وب‌سایت در دسترس شما عزیزان قرار گیرد.

Image

صحافی سیمی ساز فعالیت خود را از سال 1377شروع کرد و درسال 1382 با توسعه و مدرن سازی تجهیزات و دستگاههای صحافی و صنعتی نمودن فعالیت خود موفق به دریافت لوح تقدیر جشنواره فرهنگ از وزارت فرهنگ وارشاد در سال 1387 شد.